SAÇ DÖKÜLMESİNE ÇARE

MEZOTERAPİ - PRP

Saç Dökülmesine Çare

Saç Dökülmesine Çare Bulundu

Sağlıklı bir insanda günlük 40 ila 80 tel saçın kaybedilmesi son derece normaldir. Ancak dökülen bu saçların yerine yenilerin çıkması şartıyla. İşte bir takım faktörler nedeniyle dökülen saçların yerine yenilerinin çıkmadığı olur. Bu durumun ortaya çıkmasıyla birlikte kellik sorunu ortaya çıkar.

Özellikle erkeklerde 18 ila 35 yaş arasında görülen saç kaybının temel nedeni hormon dengesindeki değişimden kaynaklanmaktadır. Hormonlardaki aşırı artış kafa derisindeki saç foliküllerinin beslenmesini sağlayan kılcal damarların çapının daralmasına dolayısıyla beslenemeyen saçların dökülmesine neden olabilmektedir. İşte böyle bir durum karşısında saçlarını kaybeden erkeklerin kaybettikleri saçlarının geri gelmesi bu güne kadar pek mümkün görülmüyordu.

Gelişen tıp ve ilaç teknolojileri sayesinde kliniğimizde uyguladığımız PRP, Mezoterapi ve ilaç tedavisi sayesinde saç dökülmesinin önüne geçmek dökülmüş olanların yeniden çıkmasını sağlamak mümkün olmaktadır.

Komple Saç Tedavisi

Bu güne kadar uygulanan saç dökülmesi tedavilerinde saç köklerinin beslenmesine dikkat edilmiş ancak ihtiyacı olan diğer faktörler göz ardı edilmiştir. İşte burada mezoterapi ile saç köklerinin ihtiyacı olan ilaçlar doğrudan saç köküne uygulanmaya başlanmıştır. Ayna zamanda içerisinde büyüme faktörünü de barındıran PRP nin bu tedaviye katkısı göz ardı edilmiştir. Kliniğimizde mezoterapinin yanı sıra PRP de uygulanarak saç foliküllerinin gelişip büyümesini sağlamak için gereken tüm işlemler uygulanmaktadır. Bunun yanı sıra hastalara verilen ve her gece kullandıkları saç losyonu da saç köklerinin günlük gelişimine katkıda bulunmaktadır.

Tedavi 3 aylık bir periyotta uygulanmaktadır. Uygulanan tedaviden alınan sonuçlar son derece yüz güldürücüdür.

Tedavi öncesinde hastanın saç dökülmesine sebep olabilecek tüm faktörler araştırılmaktadır. Bunun için kan tahlili yaptırılmakta hastanın saç kaybının temel nedeni tam olarak anlaşılmaktadır. Saç kaybının başka bir nedeni var ise bu nedenin de ortadan kaldırılması için gereken işlemler yapılmaktadır.

• E
    Erhan Ersoy08.12.2018

Hocam merhaba, son dönemde saç dökülmesine karşı bir kaç ilaç kullandım. İlaç kullandıktan sonra dökülme daha da hızlandı. Ne yapacağımı bilemiyorum. Ne önerirsiniz.

Erhan bey saçlara uygulanan sağlıksız,kimyasal ilaçlar saçlarda istenmeyen olumsuzluklara karşınıza çıkabiliyor.Dökülmeye ve güçsüz saçlara PRP+Mezoterapi uyguluyorum. Doğal ve kalıcı bir çözümdür.0532 385 31 93 numaralı hattımızdan detaylı bilgi ve randevu için bizi arayabilirsiniz.

• C
    Can03.11.2018

20 yaşındayim saçlarıma düzenli bakım yapıyorum fakat genetik olsa gerek saçlarım dökülüyor ne yapmalıyım tedavisi falan var mı kel olmak istiyorum şimdiden

Can bey Merhabalar ! Saç derinizi beslemek,olan saç tellerinizi güçlendirmek ve boş ve seyrek olan kısımlara PRP+MEZOTERAPİ uyguluyoruz. Prp : kendi kanınızı ayrıştırarak,mezoterapi ise saçın vücudumuzdan ihtiyacı olan besinleri aldığı bir cockteyildir. Her ikisini birleştirerek doğal yöntem ile saçlarınızın eski formundan daha güçlü olmasını sağlıyoruz. Seans seans oluyor.Kaç seans olacağı muayenede sonra belli olmaktadır. Fiyat ve randevu bilgisi için bize 0532 385 31 93 numaralı telefon numaramızdan ulaşabilirsiniz.

• M
    Mustafa07.10.2018

Dün gece banyo yaptım işten gelince gündüz saçlarım yağlandı biranda ve aşırı döküldüğünü gördüm 3 aylık nasıl bir tedavi uyguluyorsunuz ve ücret ne kadar acaba

Geçmiş olsun, telefonla aranıp tarafınıza bilgi verilecektir.