SAÇ MEZOTERAPİSİ

MEZOTERAPİ - PRP

Saç Mezoterapisi

Sağlıklı bir insanın saç tellerinin yaklaşık 40 ila 80 tellik bir kısmı her gün dökülür. Saçlar bu şekilde kendisini yeniler ve sağlıklı saçlara bu şekilde sahip oluruz. Dökülen saçların yerine yenileri saç diplerinden çıkmakta çıkan tellerin sayesinde kellik sorunu ile karşı karşıya kalmamaktayız. Ancak dökülen saç sayısı ile çıkan saç sayısı arasında olumzus bir şekilde denge bozulduğunda saç dökülmesi sorunu var diyebiliriz.

Dökülen saçların yerine aynı sayıda saç çıkmadığı bu durum ile karşı karşıya kaldığımızda saç köklerinin desteklenmesi büyük önem arz etmeye başlar. Saç köklerinin desteklenmemesi kellik sorununun ortaya çıkmasına neden olur.

Dökülen saçların yerine yeni saçların çıkması için mezoterapi seçeneği modern tıbbın sunduğu önemli bir çözümdür. Mezoterapi ile sorunlu bölgeye doğrudan ilaç desteği sağlanmaktadır. Bu ilaç desteğinin ağızdan oral yolla alınmasınadan çok daha etkili bir yoldur. Zira ağızdan alınan bir ilacın kafa derisine ulaşması için geçmesi gereken uzun bir yol vardır. Bu yol sindirim sisteminden başlayarak tüm dolaşım sistemini kapsamaktadır. Mezoterapide ise durum daha kolay ve hızlı şekilde gerçekleşmektedir.

Dökülen Saçlarınıza Mezoterapi ile Çare

Yukarıda da anlattığımız gibi saç köklerinin beslenememesi sonucu ortaya çıkan saç dökülmesi sorununa çözüm olmak üzere geliştirilmiş olan ilaçlar. Saç kılı kadar ince iğne ile saç köklerine enjekte edilerek yapılan saç mezoterapisi saç dökülmesine çözüm sunmaktadır.

Saç Mezoterapisi;

• Saç köklerini besler ve canlanmasını sağlar.
  • Saç dökelmesi azaltır. Mevcut saçların güçlenmesini sağlar.
  • Dökülen saçların yerine yenilerinin gelmesini sağlar.
  • Saç yoğunluğunun artmasını sağlar.
  • Saç kalitesinin artmasını sağlar.
  • K
    Kemal Altın28.11.2018

Hocam merhaba, saç mezoterapisi fiyatları hakkında bilgi verir misiniz. teşekkürler

Merhabalar Kemal Bey , detaylı bilgi ve randevu için bize 0532 385 31 93 numaralı telefon numaramızdan ulaşabilirsiniz.

• Y
    Yardım18.11.2018

Benim erkek arkadaşımin DAC kenarında saç dökülmesi var ve yuvarlak sekılde olmuş acaba bu çözüm işe yarar mı ve be kadar maliyeti olur

Merhaba geçmiş olsun. Saç dökülmesi için PRP+Mezoterapi tedavimiz ile kaybedilen saçlarınızı geriye getirebiliriz. Detaylı bilgi için 0532 385 31 93 numaralı hattan ulaşabilirsiniz.

• H
    Halil Celiloğlu29.09.2018

sac Mezoterapi si fiyatları nedir? Eskişehir den yaziyorum nerede yaptirabiliriz.

Merhabalar , Kliniğimiz Ankara'dadır. Eskişehir'de bu tedavi yöntemi fazla yaygın değildir.Oralardan hastalarımız Ankara'ya gelmektedir. Biz Mezoterapi+PRP yapıyoruz ve ikisini de öneriyoruz.Ağrısız işlem olan PRP+MEZ de oldukça yüksek sonuçlar alıyoruz. Whatsap numaramı