SELÜLİT MEZOTERAPİSİ

MEZOTERAPİ - PRP

Selülit Mezoterapisi

Bacaklar, kollar ve kalça bölgesinde oluşan düzensiz ve aşırı yağ birikmesi olarak ifade ettiğimiz selülit bir dolaşım bozukluğudur. Selülitin bir takım ilaçlar yardımı ile düzenlenmesi mümkündür.

Selülit mezoterapisi doğrudan selülitli bölgeye ilaç verilerek yapılır. Gelişen teknoloji sayesinde düzensiz ve yoğun yağlanmaya bağlı olarak ortaya çıkan selülitin tedavisi için bir takım ilaçlar geliştirilmiştir. Geliştirilen bu ilaçların en etkin biçimde çalışması için sorunlu bölgeye doğrudan verilmesine selülit mezoterapisi denilmektedir.

Selülit Mezoterapisi Yağın Parçalanmasını Sağlar

Selilütlere uygulanan mezoterapi sayesinde selülitli bölgesedeki düzensiz ve aşırı yağın parçalanmasını ve dolaşım sistemi üzerinden vücuttan atılmasına yardımcı olunur. İğneler yardımıyla küçük dozlarda yağ dokuları içine verilen ilaç sorunlu bölgede yavaş yavaş çözümü sağlamaktadır. Bu özel solüsyonlar değişik oranlarda hazırlanarak her hasta için için özel tedaviler uygulanır.

Selülit Mezoterapisi Ağrısızdır.

Selülit mezoterapisi, çok çok ince iğneler ile yapıldığı için çok ciddi bir ağrıya sebep olmazlar. Ancak yine de yapılan işlemde kullanılan ilaçların içerisine lokal ağrı kesiciler konulur.

Selülit mezoterapisi iğne ile yapılan bir işlem olduğu için kişiden kişiye farklılık göstermekle birlikte hafif kanamalar ve morarmalar görülebilir. Kimi kişilerde ise sadece hafif kızarıklıklar olabilmektedir.
Selülit Mezoterapisi yaklaşık 40 - 50 dakikalık bir sürede tamamlanır. Tedavinin başarılı sonuçları 6  ila 10 seansta görülmektedir. Bu tedavi sonrasında masaj ve lenfödem tedavisi uygulaması daha hızlı sonuç alınmasına yardımcı olmaktadır.